Vážení zákazníci, od 22. 12. 2024 do 1. 1. 2025 bude prodejna zavřená. Více informací.

Kategorie
Kategorie

Jak zabalit tekutiny pro přepravu zásilkovými společnostmi

Publikováno: 12. 6. 2022

Plánujete poslat poštou nebo s přepravní společností jakoukoli tekutou zásilku? Například láhev alkoholu, parfém, oleje nebo barvy? Jak takové zboží zabalit tak, aby nepřišlo k úhoně?

V logistických centrech se s balíky bude manipulovat pomocí automatických dopravníků. Na nich do sebe mohou krabice narazit, případně při přejezdu z jednoho dopravníku na druhý může krabice spadnout nebo se překlopit na jinou stranu.

A do toho samozřejmě na pás a z pásu jej dávají lidské ruce, které nejsou vždy šetrné. Ne že by s krabicemi úmyslně házeli o zem, ale tady o sebe ťuknou dvě krabice, jindy se může vysmeknout z ruky a podobně…

Další nebezpečí číhá v nákladním autě. Není totiž nikde zaručeno, že zrovna vaše krabice bude v horní řadě. Naopak může být naložena jako jedna z prvních a na ní tak bude nastohováno třeba 2 metry jiných krabic. A do toho se přidají otřesy z jízdy. Proto doporučujeme tekutiny balit opravdu pečlivě.

Tekutiny ve skleněných obalech byste měli vždy balit do pětivrstvé lepenky. Samostatné lahve balit do speciálních obalů na lahve. Těch máme v nabídce celou řadu. Vybírat nemůžete mezi lepenkovými, polystyrenovými i nafukovacími fóliovými obaly.

Pokud posíláte lahví více, například degustační sady, pak použijte pevnou krabici nebo přepravku na lahve a použijte ještě proložky na lahve. Tím zajistíte, že se lahve nebudou ťukat jedna o druhou.

Plastové a kovové obaly jsou zpravidla pevnější než skleněné, ale i tak vyžadují určitou ochranu. U bytelnějších obalů můžete vyměnit pětivrstvou krabici za třívrstvou. Můžete také vynechat speciální obaly na lahve a umístit obal do krabice jen tak. Samozřejmě při použití vhodné krabice a výplňových materiálů.

Pozornost věnujte i propustnosti samotných lahví. Pokud nejsou originálně zabalené z balící linky, není od věci je vložit do nepropustného sáčku nebo je omotat fólií.

autor:
Jiří Novák

marketingový specialista


Související zboží