800 377 773 / [email protected]
Pro urychlení vyřízení reklamace můžete využít následující formuláře. Naleznete zde pokyny, jak postupovat při různých typech reklamací zboží, které jste u nás nakoupili.
Vždy si zkontrolujte stav zásilky ihned při převzetí.
Náš Reklamační řád si můžete přečíst zde.
Kompletní Obchodní podmínky si můžete přečíst zde.
Formulář pro výměnu zboží ke stažení.
Pokud jste si objednali nevhodné zboží (např. špatná velikost), můžete jej zaslat společně s vyplněným formulářem zpět na adresu TAVOBAL s.r.o., Mílová 1079/4, 142 00 Praha 4. V případě výměny zboží zákazníkovi nevzniká právo na úhradu poštovného.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní ke stažení.
V případě odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní zákazník nemá nárok na úhradu dopravy.
Reklamační protokol ke stažení.
Při reklamaci zboží (odstoupení od kupní smlouvy) má zákazník nárok na vrácení dopravného, vždy ale pouze ve výši nejlevnější možné dopravy na adresu zákazníka.
Každý dopravce má svůj vlastní postup při reklamacích, neexistuje univerzální řešení.
Česká pošta (Balík do ruky i Balík na poštu) - reklamaci je třeba podat na pobočce České pošty.
DPD - zákazník musí při převzetí zásilky sepsat prokotol o převzetí poškozeného zboží s řidičem společnosti.
PPL - zákazník musí při převzetí zásilky uvést informaci o poškození do skeneru řidiče, následně v případě poškození obsahu zásilky toto nahlásit prostřednictvím formuláře na webu dopravce do 7 kalendářních dnů od data doručení.
Zásilkovna - poškození zásilky je třeba řešit ihned na výdejním místě při převzetí zásilky.
Geis - zákazník musí při převzetí zásilky sepsat prokotol o převzetí poškozeného zboží s řidičem společnosti.
Naše vlastní doprava - poškození zásilky je třeba řešit ihned s naším řidičem při převzetí zásilky.