Vážení zákazníci, od 22. 12. 2024 do 1. 1. 2025 bude prodejna zavřená. Více informací.
800 377 773 / [email protected]
Publikováno: 18. 9. 2016
Nejen velké firmy, které se specializují na oblast balení, ale i běžní spotřebitelé, kteří tu a tam potřebují poslat balík, obalit, nebo zabalit to, co je třeba uskladnit, nebo převézt, se čím dál tím více zabývají i otázkou ekologie. Ekologie v oblasti, kde bylo až do nedávna produkováno velké množství obalů, jejichž další využití nebylo příliš efektivní, se nyní stává prioritou.
Otázka budoucnosti obalových materiálů je čím dál tím více skloňována s možností trvalé udržitelnosti těchto obalů. Pokud se v budoucnu bude balit tak, jak se balí dosud, budou se muset proměnit hlavně obalové materiály. Samozřejmě, pokud určitým vývojem projdou i metody výroby, které proces balení zkrátí a posunou ho někam dál, tím lépe. V současnosti se ale ti, kdo chtějí oblast balení a obalování skutečně proměnit, soustředí na hledání alternativ klasických obalových materiálů, jakými jsou papír a plast patřící mezi ty nejoblíbenější.
Jednou z těchto novinek je vynález nazvaný „Chill Buddy“, což můžeme přeložit, jako „Zchlaď se, kámo“. Jedná se o obalový materiál, který vyniká svými izolačními vlastnostmi a upravuje teplotu do něj zabaleného produktu. Jedná se vlastně o novou technologii na bázi jakési přikrývky. Nový balicí materiál je vysoce flexibilní a představuje dokonalou ekologicky udržitelnou alternativu polystyrenové pěny. Novým materiál lze obalit cokoliv, co je třeba zdržet v chladu.
Revoluční balicí pomůcku ocení především majitelé skladů, nebo hal s limitovaným prostorem, kde nezbývá příliš mnoho místa na chladicí boxy, či mrazáky. „Zchlaď se, kámo“ dokáže obalený předmět udržet v chladu po celé dlouhé tři a půl hodiny. Novinku v oblasti balicích a obalových materiálů tak nejlépe využijí přepravci potravin, nebo zboží podléhající zkáze mimo chlazené prostředí. Použitím tohoto obalu se navíc ušetří energie, kterou by bylo nutno vynaložit na chod mrazáků a lednic.
autor:
Jiří Novák
marketingový specialista