Vážení zákazníci, od 22. 12. 2024 do 1. 1. 2025 bude prodejna zavřená. Více informací.

Kategorie
Kategorie

Časté dotazy

Lze zboží vyzvednout osobně? Za jak dlouho po objednání a kde?

Objednané produkty, které máme skladem, je možné vyzvednout prakticky ihned. Výdejním místem je naše prodejna s přilehlým velkokapacitním skladem na adrese: Mílová 1079/4, Praha 4 - Libuš. Autem, jak osobním, tak nákladním, lze zaparkovat hned před prodejnou a naši skladníci Vám objednané zboží naloží přímo do auta.

Osobní odběr i nakládku do aut poskytujeme zdarma.

Je při osobním vyzvednutí možná platba kartou?

Ano, přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro Electronic, V Pay. Platit lze i prostřednictvím aplikace Google Pay. Všechny platební metody naleznete v záložce "Doprava a platba".

Jak fungují slevové kupóny?

Pokud jste od nás získali slevový kupón, můžete jej uplatnit u některé z následujících objednávek po dobu jeho platnosti. Stačí jej vložit do příslušného políčka v Košíku. Slevový kupón je možné uplatnit pouze v případě, že v objednávce není žádná další sleva (např. množstevní sleva na zboží apod.). U většiny slevových kupónů je minimální částka objednávky, na kterou lze kupón použít.

Je obrázek na e-shopu vždy zobrazením daného zboží?

U většiny zboží ano, ale u některých položek se může lišit barva, či rozměr (především u krabic). Pro zjištění dostupnosti barevné varianty si prohlédněte popis konkrétního produktu, kde najdete aktuální informace. Většinu zboží sami fotíme, abychom na e-shopu měli pokud možno co nejaktuálnější a nejpodrobnější snímky. 

Dá se u Vás objednat také jiné zboží, než zboží uvedené na e-shopu?

Kromě obalů zařazených do našeho internetového katalogu si u nás můžete objednat také jiné obaly. Pokud Vámi hledaný sortiment nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] nebo bezplatné lince 800 377 773. Na základě Vašeho požadavku poté oslovíme naše dodavatele a co nejdříve Vám zašleme cenovou nabídku. Více informací naleznete na stránce Velkoobchod.

Je možné u Vás objednat krabice na zakázku?

Ano, můžete u nás objednat krabice různých rozměrů. Zároveň můžeme zařídit i potisk krabic. K případné poptávce připojte kromě rozměrů krabice a potisku také materiál, ze kterého mají být krabice vyrobeny (3-vrstvá nebo 5-vrstvá lepenka). Vaše poptávky můžete posílat na e-mailovou adresu [email protected]. Prohlédněte si přehled dostupných kartonových konstrukcí FEFCO.

Kromě toho běžně zajišťujeme potisk lepicích pásek, potisk termoboxů, výrobu papírové voštiny na míru, potisk tašek a dalších obalů.

Dají se pomůcky na stěhování pouze zapůjčit?

Krabice na stěhování, šatní boxy a přepravky na stěhování si u nás můžete koupit, ale i zapůjčit. Při zapůjčení se platí záloha, při vrácení je strženo půjčovné. Za zapůjčení pomůcek na stěhování je možné platit pouze v hotovosti! Podrobné informace naleznete na stránce Půjčovna.

Poskytujete množstevní slevy?

Ano, množstevní slevy poskytujeme při odběru většího množství zboží. Ceny při odběru většího počtu kusů naleznete v detailu jednotlivých produktů. Pokud vás zajímá cena na vyšší počet kusů, než máme uvedeno v detailu produktu, můžete nám poslat poptávku e-mailem. Naši prodejci pro vás vytvoří individuální cenu, pokud je to možné. Více informací naleznete na stránce Velkoobchod.

Jaký je postup při úhradě zálohovou fakturou?

Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem v nejkratším možném termínu zálohovou fakturu. Zálohovou fakturu následně uhraďte převodem na účet 2100479118 / 2010 vedeného u FIO banky. Jako variabilní symbol zadáte při úhradě číslo zálohové faktury. Při odeslání zboží Vám bude vystavena konečná faktura s nulovou částkou k úhradě. Pro rychlou platbu můžete využít online platbu přes platební bránu PayU.

Kde naleznu v doručeném balíku fakturu?

Faktury umisťujeme do transportní obálky na vrchní balení zásilky (běžně balíme do fixační fólie. Většinou se obálka nachází pod štítkem přepravce. Pokud objednáváte větší množství zboží, které Vám odesíláme v několika balících, snažíme se fakturu umístit do balíku číslo 1.

Výhodou registrace na e-shopu je pak mj. to, že po vystavení faktury se faktura přenese na e-shop, kde si ji následně můžete kdykoli stáhnout ve svém uživatelském profilu. 

Jakým způsobem a jak rychle doručujete zboží?

Zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty (Balík Na poštu, Balík Do ruky, Balíkovna), DPD, popř. v rámci Prahy a nejbližšího okolí i našimi vlastními vozy. Dopravci u nás vyzvedávají zásilky každý den kolem 13. hodiny a garantují dodání zásilky do 24 hodin.

Další možností je zaslání přes Zásilkovnu.